AllRenault

Даніель Ріккардо заробив свої перші очки за команду Renault F1 Team на Міжнародному автодромі Шанхаю, де відбувся Гран-прі Китаю, що став 1 000-ю гонкою в історії Formula-1.

 

Даніель стартував і фінішував на сьомому місці і заробив шість очок, відкривши, таким чином, свій рахунок в 2019 році.

 

Ніко Хюлькенберг зійшов з дистанції на 16-му колі незабаром після піт-стопа. Команда зараз намагається розібратися з причинами неполадки системи MGU-K.

 

  • Ніко стартував з 8-го місця на шинах Pirelli Soft (червоні обідки), заїхав в бокси на 11-му колі і встановив комплект Hard (білі обідки), а на 16-му колі достроково завершив гонку.
  • Даніель стартував з 7-го місця на шинах Soft, заїхав на піт-лейн на 18-му колі і встановив комплект Hard.

 

Ніко Хюлькенберг, стартував 8-м, зійшов з дистанції на 16-му:

«Я дуже розчарований сьогоднішньою гонкою. Старт у мене не вийшов — я втратив позицію, а потім було важко переслідувати машини попереду. Виїжджаючи з піт-стопа, я потрапив в невеликий трафік, а потім відчув падіння потужності. Ми пробували різні варіанти, щоб усунути проблему, оскільки здавалося, що справа була в програмному забезпеченні, але нічого зробити не вдалося, і мені довелося зійти. Ми розбираємося з цим інцидентом, але поки що все свідчить про несправність MGU-K. Нам є над чим попрацювати перед наступною гонкою, і ми все уважно проаналізуємо і виступимо сильніше.»

 

Даніель Ріккардо, стартував 7-м, фінішував 7-м:

«Приємно добре виступити, завершити гонку і заробити перші очки за команду. Ми запам’ятаємо позитивні моменти цього Гран-прі. Може здатися, що сьоме місце не потребуватиме значних зусиль, але це не так. У певному сенсі, я провів гонку майже на самоті, було не надто багато сутичок за більш високі позиції, проте ззаду мене активно атакували до самого кінця. Результат хороший, кращий, на який ми можемо розраховувати, принаймні сьогодні. Ми будемо орієнтуватися на цей результат в наступних двох гонках і продовжимо прагнути вгору.»

 

Сіріль Абітбуль, директор команди:

«Ми задоволені, що в цей уїк-енд Даніель відкрив рахунок своїми очками за нашу команду. Він розумно пілотував всю гонку, беріг шини, дотримуючись стратегії з одним піт-стопом, яку нам довелося вибрати, щоб зберегти позицію, незважаючи на проблеми зі стартом на м’якій гумі. Ніко, на жаль, зійшов з дистанції через проблеми з MGU-K, детальний аналіз якої ми проведемо після цього вікенду. Будемо сприймати результати цього вікенду в комплексі і зосередимося на наступній гонці.»

 

Про Groupe Renault

Groupe Renault виробляє автомобілі з 1898 р. Сьогодні це транснаціональна група, яка об’єднує кілька марок, яка продала майже 3,88 млн автомобілів в 134 країнах в 2018 р. Група має 36 виробничих майданчиків, 12 700 точок продажів і більше 180 000 співробітників. Для того, щоб відповідати серйозним технологічним вимогам майбутнього і продовжувати свою стратегію прибуткового зростання, Група зосереджується на міжнародному зростанні і забезпеченні взаємодоповнюваності п’яти своїх марок (Renault, Dacia, Renault Samsung Motors, Alpine і LADA), розвитку електричного транспорту та співробітництву з Nissan і Mitsubishi . Повернувшись в Formula-1 зі своєю заводською командою і активно беручи участь в Formula-E, Renault демонструє, що вважає автоспорт важливим фактором розвитку інновацій та розширення пізнаваності марки.