Hyundai

Hyundai планує використати внутрішній простір та потужність електромобілів IONIQ для інтеграції із побутовими приладами, котрі можна налаштувати в залежності від потреб клієнтів та їхнього способу життя.

Hyundai планує використати внутрішній простір та потужність електромобілів IONIQ для інтеграції із побутовими приладами, котрі можна налаштувати в залежності від потреб клієнтів та їхнього способу життя.

Концепт салону IONIQ було створено у партнерстві з LG Electronics, спільне бачення дає змогу оцінити можливості наробок в інтер’єрі електрокарів майбутнього. Наприклад, такі буденні речі, як догляд за одягом чи взуттям можна буде здійснювати буквально «на ходу». До послуг клієнтів також планується 77-дюймовий гнучкий OLED-екран, вбудований у стелю: він дозволить двом людям одночасно насолоджуватися різним контентом. Звук надходитиме через динаміки в підголівниках крісел, створюючи персональну звукову зону. Чистоту та дезінфекцію підлоги в салоні забезпечать робот-пилосос та ультрафіолетові світлодіодні лампи.

Hyundai планує запропонувати новий досвід своїм клієнтам вже на початку прийдешнього року разом із виходом електромобіля IONIQ 5.

«Концепт салону IONIQ – це, у своєму роді, єдиний та безпрецедентний підхід до покращення досвіду споживачів, котрий актуальний для різних потреб та способу життя наших клієнтів», – зазначає Вонхонг Чо, виконавчий віце-президент та головний директор з маркетингу Hyundai Motor Company. – «Наші електромобілі майбутнього дозволять зробити революційний прорив з точки зору клієнтського досвіду, який Hyundai пропонує своїм клієнтам, заразом надаючи їм змогу встигати робити більше, знаходячись в автомобілі та поза ним».