All

Цього року стенд компанії Hyundai Motor на Міжнародному автосалоні у Франкфурті буде створений відповідно до концепції STYLE SET FREE, яку вперше продемонстрували в січні 2019 року на всесвітній виставці споживчої електроніки CES. STYLE SET FREE — нова стратегія Hyundai з індивідуального дизайну транспортних засобів — заснована на майбутніх розробках автономного водіння і дозволяє користувачам повністю налаштовувати і оновлювати умови водіння відповідно до свого стилю життя.

Електричний концепт «45», один з шоу-стопперів бренду в рамках мотор-шоу у Франкфурті, стане уособленням нової стилістики, в якій створюватимуться майбутні електромобілі Hyundai.

Нова концепція підкреслює прогресивний напрямок дизайну бренду і є еволюцію стилістики Hyundai — Sensuous Sportiness («Чуттєва спортивність»). «Чуттєва» в цьому контексті означає посилення емоційних цінностей, які клієнти можуть відчути завдяки дизайну, а «Спортивність» — готовність реалізувати ці цінності за допомогою інноваційних мобільних рішень.

На опублікованому тізері помітна задня частина моделі, риси якої нагадують дизайн перших автомобілів Hyundai, що випускалися в 1970-х роках. Характерна особливість корми концепту — світлодіодна панель, що замінила традиційні задні ліхтарі. Подробиці про екстер’єр, інтер’єр і технічні характеристики концепту «45» розкриють 10 вересня, в перший день роботи Автосалону у Франкфурті.