BMW

Мюнхен. На заводі BMW Group у Мюнхені все готово до початку виробництва повністю електричного BMW i4. Після шести тижнів інтенсивних робіт з переобладнання серійне виробництво автомобілів відновилося, і близько 5000 співробітників повернулися до звичайного режиму. «Ми успішно завершили комплексну реструктуризацію і переобладнання заводу в термін і без ускладнень, — зазначив директор заводу Роберт Енгельхорн. На заводі BMW Group ось-ось почнеться нова ера: «Тепер наш завод може виробляти повністю електричний BMW i4 на тій же позиції, що й автомобілі з дизельним, бензиновим і гібридним двигунами», — додав Енгельхорн.

«Чудове планування і підготовка, а також відмінна співпраця між внутрішніми і зовнішніми партнерами доводять те, що ми змогли підготувати завод BMW Group в Мюнхені до концепції мобільності майбутнього всього за шість тижнів», — повідомив Енгельхорн. У розробку і модернізацію заводу було вкладено близько 200 мільйонів євро. Приблизно у період з 2015 по 2018 р. уже було інвестовано 700 мільйонів євро в установку нового економічного фарбувального цеху і розширення кузовного цеху для виробництва BMW 3 серії.

В останні тижні особливою проблемою, з якою зіткнулася команда, — це обмежений простір у виробничих цехах, що ускладнювало роботи з переобладнання та встановлення. Попередні системи довелося видалити, залишивши дуже мало місця, і встановити та запустити нові. Перед початком конверсійних робіт плани були складені за допомогою онлайн-інструментів, які моделювали ділянки лінії, конструкції систем і виробничі процеси у віртуальній реальності. «Це дозволило нам найкращим чином використовувати обмежений простір, що є на нашому підприємстві, і точно побачити, які процеси необхідно відрегулювати», — пояснив Енгельхорн. Велика частина досвіду в оновленні виходила від самих виробничих робітників, які використовували окуляри віртуальної реальності, щоб отримати чітке уявлення про те, як буде виглядати їх етап роботи, і надали цінні коментарі по ергономіці й оптимізації процесів.

Кузовний цех на заводі в Мюнхені є яскравим прикладом розумної та ефективної інтеграції, оскільки більшість виробничих процесів для BMW i4 можна виконувати в існуючих системах кузовного цеху. Додаткові системи потрібні були тільки для зборки підлоги і задньої частини BMW i4, оскільки електричний привід і високовольтна батарея означають, що вони сильно відрізняються від традиційних архітектур. Приблизно 550-кілограмовий акумуляторний блок буде прикріплений до кузова за допомогою нової, повністю автоматизованої системи збирання акумуляторних батарей, яка використовує системи камер для автоматичної перевірки правильності розташування акумуляторної батареї на лінії. Акумуляторна батарея також повністю автоматично переноситься на лінію і прикручується до корпусу.

 

Новий електричний підвісний конвеєр також був встановлений для виробництва BMW i4, а також більш потужні конвеєри в зоні фінішу. «Наймасштабніший ремонт збору в історії заводві», — зазначив Роберт Енгельхорн.

Оскільки кількість систем допомоги водієві, обладнання для забезпечення безпеки і функцій зв’язку постійно збільшується, функціональне тестування різних автомобільних інновацій і технологій в процесі виробництва стає все більш складним. Щоб відповідати все більш жорстким вимогам до якості, завод в Мюнхені все ширше використовує системи виробництва і тестування з цифровим зв’язком. Складні логістичні та виробничі процеси також підтримуються безліччю рішень з цифровізації і взаємопов’язаних інтелектуальних систем.

Під час перетворення заводу в Мюнхені в останні тижні основна увага приділялася інтеграції BMW i4 в існуючі виробничі системи. Але системи і процеси також були підготовлені для серійного виробництва BMW M3, який також буде проводитися на тій же позиції. Заснований ще в 1922 році, завод BMW Group тепер налаштований на поставку широкого асортименту продукції, який включає не тільки BMW i4, але також BMW 3 серії Sedan і BMW 3 серії Touring з двигуном внутрішнього згоряння і гібридним двигуном, а також новий BMW M3.

Неймовірна гнучкість підприємства і виняткові навички команди вражають.