Hyundai Motor представить в Женеві електричний концепт «Prophecy»

На Міжнародному автосалоні, що відкривається на початку березня 2020 року в Женеві, компанія Hyundai Motor представить новий концепт електромобіля — «Prophecy». Дизайн концепту створений в новій стилістиці бренду — «Sensuous Sportiness» («Чуттєва спортивність»), яка втілює собою гармонію між чотирма основними елементами: пропорцією, архітектурою, стилем і технологією.

Hyundai Sonata та SUV-концепт «45» отримали премії iF Design Award-2020

Седан бізнес-класу Hyundai Sonata та інноваційний концепт позашляховика «45» удостоїлися високих нагород Міжнародного конкурсу дизайну iF Design Award-2020. Моделі компанії Hyundai Motor шостий рік поспіль здобувають перемогу в цьому конкурсі.

Android Auto з’явиться на автомобілях BMW у 2020 році

BMW Group розширює можливості бездротового зв’язку в своїх автомобілях, представивши систему Android Auto™, яка буде доступна з середини 2020 року.  Android Auto, новітнє доповнення до сервісу BMW, дозволить клієнтам підключати смартфони Android по бездротовій мережі до свого транспортного засобу і при цьому отримувати доступ до корисної інформації, такої як передбачувані місця призначення й майбутні зустрічі, саме тоді, коли це необхідно.

Hyundai Motor відкриває виробництво електрокросоверу Kona Electric в Європі

Щоб задовольнити постійно зростаючий попит на електромобілі в європейських країнах, компанія Hyundai Motor ухвалила рішення відкрити виробництво моделі Kona Electric на своєму заводі в Ношовіце (Чехія). Це дозволить в значній мірі скоротити терміни поставок електрокросоверу кінцевим покупцям в Європі, в тому числі, і в Україну. Старт виробництва запланований на березень 2020 року.

WRC-2020: дебютна перемога Hyundai Motorsport в новому сезоні

Перший етап Чемпіонату світу з ралі-2020 року, який проходив 23-26 січня в Монте-Карло, склався для Hyundai Motorsport вдало: екіпаж Тьєррі Невілля і Ніколя Жільсуля оформив дебютну для команди перемогу, вивівши її на перше місце в Кубку виробників. Свій внесок в цей успіх зробив дует Льоб/Елена, який фінішував шостим і додав до командної скарбнички 5 очок.

Hyundai Motor на виставці CES-2020: нове бачення міського транспорту майбутнього

В рамках виставки споживчої електроніки CES-2020 у Лас-Вегасі компанія Hyundai Motor представила інноваційне бачення міської мобільності, яке ляже в основу створення міст, орієнтованих на потреби людини. Щоб реалізувати це бачення, Hyundai Motor продемонструвала три мобільних рішення: міська повітряна мобільність (UAM), екологічний багатоцільовий наземний транспорт (PBV) та Hub, інноваційний простір, що об’єднує UAM і PBV, нове концептуальне рішення, в якому люди можуть об’єднуватися для взаємодії.

Святкова пропозиція на обмежений склад автомобілів Hyundai

З 21 грудня 2019 року в усіх офіційних дилерських центрах ТОВ «Хюндай Мотор Україна» діє спеціальна пропозиція на лімітований склад автомобілів Hyundai 2017 і 2018 років випуску. Максимальна вигода при покупці автомобілів з обмеженого складу становить 507 500 гривень.

Hyundai Motor представила нову VR-систему оцінки дизайну

Якщо зараз в процесі розробки певних елементів дизайну автомобілів Hyundai одночасно беруть участь не більше десяти фахівців, то незабаром кількість дизайнерів та інженерів, здатних синхронно працювати над удосконаленням стилістики моделі, збільшиться вдвічі. Це стане можливим завдяки новій системі оцінки дизайну з використанням віртуальної реальності (VR), представленої сьогодні в штаб-квартирі компанії в Сеулі. Першими переваги системи оцінять фахівці R&D центру Hyundai в Намьянзі (Південна Корея).

КОМАНДА RENAULT SPORT TEAM VITALITY ПІДНЯЛАСЯ НА ЧЕТВЕРТЕ МІСЦЕ В ЧЕМПІОНАТІ 2019 F1 ESPORTS SERIES, ЗДОБУВШИ ДВІ ПЕРЕМОГИ

Цей результат став можливим після двох перемог, шести подіумів і 172 балів, здобутих у напружених і надзвичайно конкурентних спортивних онлайн-змаганнях. Тісна співпраця між Team Vitality, Renault Sport Racing і Renault дала змогу суттєво покращити результати команди в сезоні 2018 року. Наразі F1 Esports Series має найбільшу аудиторію в історії проведення змагань — кожну подію через мережу Інтернет переглядають приблизно 3 мільйони глядачів. Після подовження терміну дії угоди про партнерство ще на два роки Team Vitality і Renault розраховують на успішне майбутнє.